På den här sidan hittar du info om alla våra träffar som är planerade 2018. Hoppas vi träffar dig på någon av träffarna i vår! Har du några frågor ang. något som rör våra träffar så skicka ett mail till info@marknadsforeningenost.se 🙂

4 september – Future Summit 2018

Välkommen till en kreativ och given mötesplats för våra MARÖ medlemmar

Ta del av initierade föreläsningar från globala varumärken, nätverka med experter och nyfikna kollegor.  Gemensamt delar vi intresset för utveckling, förnyelse och samskapande.

Den 4 september 2018 välkomnar vi till FUTURE SUMMIT 2018 i Flygeln på Louis De Geer med efterföljande middag i centrala Norrköping. För mer information sewww.futuresummit.se.

Exklusivt MARÖ erbjudande

Som ”Supporting Partner” erbjuder vi våra medlemmar att fram till den siste augusti boka sig för Early Bird-priset, i mån av plats.

Kostnad 1 900 SEK (exkl moms) per person inkl. föreläsningar, fika, lunch och middag. Ord.pris 2 500 SEK exkl moms.

Bokning sker inte via ordinarie anmälningssite utan på mail till anna.andersson@wdo.se eller på tel: 070-798 91 58. Uppge att du är Marö-medlem samt kod ”SPECIAL18”

Erbjudandet är exklusivt och gäller endast för MARÖ medlemmar och av MARÖ medlemmar bokade kunder och trainees.

18 oktober – Growth Marketing-utbildning, Berghs

Boka av torsdagen den 18 oktober kl.11-17 för en heldagsutbildning med Berghs School of Communication. Utbildningen genomförs i Norrköping. Mer information kring anmälan, avgift och aktuell lokal kommer att uppdateras här på hemsidan under augusti.

Information om utbildningenFör att vara en riktigt vass marknadsförare bör du hålla jämn takt med den digitala världen, tänka analytiskt, vara nytänkande och använda mätbara metoder för att stärka varumärket. Under den inspirerande heldagen får deltagarna insikt i onlineförsäljning kopplat till marknadskommunikation samt en översikt i konverteringsoptimering. Genom att mäta och granska kan konvertering ske och generera fler kunder.

Lydia Kellam är ansvarig för det längre programmet ”Growth Marketer” på Berghs School of Communication. Lydia är en uppskattad föreläsare och har bland annat arbetat med digital marknadsföring i New York och drivit en digital tidning.