På den här sidan hittar du info om alla våra träffar som är planerade 2018. Hoppas vi träffar dig på någon av träffarna i vår! Har du några frågor ang. något som rör våra träffar så skicka ett mail till info@marknadsforeningenost.se 🙂

15 november – Growth Marketing-utbildning, Berghs

Boka av torsdagen den 15 november kl.11-17 för en heldagsutbildning med Berghs School of Communication. Utbildningen genomförs i Norrköping. Mer information kring anmälan, avgift och aktuell lokal kommer att uppdateras här på hemsidan under augusti.

Information om utbildningen

För att vara en riktigt vass marknadsförare bör du hålla jämn takt med den digitala världen, tänka analytiskt, vara nytänkande och använda mätbara metoder för att stärka varumärket. Under den inspirerande heldagen får deltagarna insikt i onlineförsäljning kopplat till marknadskommunikation samt en översikt i konverteringsoptimering. Genom att mäta och granska kan konvertering ske och generera fler kunder.

Lydia Kellam är ansvarig för det längre programmet ”Growth Marketer” på Berghs School of Communication. Lydia är en uppskattad föreläsare och har bland annat arbetat med digital marknadsföring i New York och drivit en digital tidning.

Anmäl dig här!