Östgöta Media

Om Östgöta Media:
Östgöta Media erbjuder ett brett spektrum av medier genom mediehusen NT, Corren, Folkbladet, MVT och VT.

Vi skapar bred räckvidd till våra annonsörer genom lokala morgontidningar, gratistidningar, TV kanaler, webbplatser, mobilkanaler och övrig modern medierelaterad verksamhet.

Vi lotsar våra kunder genom en mediemarknad som ständigt förändras och utvecklas. Eftersom vi ingår i en av Sveriges ledande Mediekoncerner, med stort fokus på framtiden, kan vi tillhandahålla expertis och tjänster på hög nivå till våra lokala kunder. Här nedan hittar du några av våra styrkor.

Tekniska Verken

Samarbetspartner

Tekniska verken är en del av 230 000 privat- och företagskunders vardag och vi levererar tjänster som gör livet enklare. Vi erbjuder elnät, belysning, vatten, fjärrvärme, fjärrkyla, hantering av avfall, bredband, biogas, effektiva energilösningar och elhandel. Vår vision är att bygga världens mest resurseffektiva region och tillsammans med våra kunder är vi på rätt väg.

LTAB

Samarbetspartner

LINKÖPINGS TRYCKERIAKTIEBOLAG erbjuder produkter och tjänster inom både offset- och digitaltryck, expo, kompletterande tjänster, grafisk utbildning och möjligheten att beställa från vår webbshop. Vi trycker till offentlig förvaltning, stora internationella koncerner samt mindre företag.

Maminza Advokatbyrå

Samarbetspartner

Maminza Advokatbyrå är en advokatbyrå med kontor i Linköping och Nyköping. Vi har ett arbetsfält där vi stöttar våra klienter såväl nationellt som internationellt. Maminza är en personlig advokatbyrå med spetskompetens inom framförallt affärsjuridik.

Maminza är MARÖ:s juridiska samarbetspartner och kan hjälpa våra medlemmar inom allt som rör affärsjuridik.

Om du också vill bli en av våra samarbetspartners skicka gärna oss ett mail till spons@marknadsforeningenost.se så får du prata med Nils som ansvarar för samarbeten/spons!