Marknadsföring på östgötska

MARÖ – Marknadsföreningen i Östergötland är föreningen och nätverket för dig som arbetar med marknadsföring eller kommunikation på olika sätt. Oavsett om du har lång eller kort erfarenhet i branschen, du jobbar på byrå, kommunikations- eller marknadsavdelning, produktionsbolag, eventbolag, tryckeri eller webbbyrå, eller om du bara brinner för kommunikation och marknadsföring, är du välkommen som medlem hos oss.

Vi vill inspirera, utbilda och utveckla Östergötland som marknadsföringsregion. Det gör vi genom våra föreläsningar, mingel, programträffar, trendkvällar, utbildningar tillsammans med Berghs School of Communication och den årliga Agdagalan – vår stora galakväll där bland annat årets marknadsförare i Östergötland utses. Vår mål är att aktiviteterna ska ge våra medlemmar tillfälle att knyta nya kontakter, inspireras, utbildas och utvecklas!

Styrelsen 2018

Här presenteras vår styrelse som består av ett grymt gäng med en blandad bakgrund från byråer, inhouseavdelningar, produktions- och eventbolag,

Jenny Perérs

Total Media & Reklam