MARÖ är en förening och ett nätverk för dig som arbetar med marknadsföring, (t.ex på marknads eller kommunikationavdelning, reklam eller pr-byrå eller med produktion eller media) i Östergötland. Vårt mål är att inspirera, utbilda och utveckla Östergötland som marknadsföringsregion. Föreningen lämpar sig både för dig som är ny men även dig med lång erfarenhet inom branschen.

Som medlem i Marö får du möjligheten att träffa kollegor runt hela Östergötland. Vårt mål är att dessa nätverksträffar med utbildningar och mingel, ska ge våra medlemmar tillfälle att knyta nya kontakter, inspireras, utbildas och utvecklas. Tillsammans vill vi verka för att lyfta Östergötlands gemensamma marknadsföringskompetens. MARÖ en helt ideell förening, och det är endast genom medlemsintäkter och sponsring vi klarar av att driva föreningen. Vill du eller ditt företag därför bidra genom att bli medlem? Som medlem i Marö får du rabbaterade priser på alla våra träffar. Du får också ordentliga rabatter på specialarrangemang som Agdagalan (vår fantastiska galakväll där bland annat årets marknadsförare i Östergötland utses).

Medlemsavgifterna för MARÖ 2017 är:
Företagsmedlem: 3 400 kronor
Personligt medlemskap: 950 kronor

Om du vill bli medlem i MARÖ skicka ditt namn, telefonnummer, mail, samt företag och om du vill att medlemsskapet skall vara personligt eller för företag till faktura@marknadsforeningenost.se så hjälper vi dig vidare därifrån.